Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Μακριά, όμορφα, υγιή μαλλιά

Γεια σας πριγκίπισσες με κοντά ή με μακριά μαλλιά!!
Κάπου ανάμεσα σε εορτασμούς γενεθλίων, απίστευτης δουλειάς και γατοϊώσεων (την αρπάξαμε…) το πρώτο μου αληθινό post είναι εδώ με μια μικρή καθυστέρηση.  

As promised, το θέμα του σημερινού post είναι τα υγιή, μακριά μαλλιά, η απόκτηση και η συντήρησή τους. Κάτι που με εξέπληξε είναι πως τελευταία παρατηρώ όλο και περισσότερες κοπέλες να αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να μακρύνουν τα μαλλιά τους. Υπάρχουν φορές μάλιστα που με ρωτάνε στον δρόμο (!) κοπέλες τι κάνω με τα μαλλιά μου και ενώ είναι πολύ μακριά δείχνουν  λαμπερά και υγιή, έτσι και το post ελπίζω να βοηθήσει αρκετές από εσάς. Θεωρούμαι από τις ευνοημένες από την τύχη διότι τα μαλλιά μου είναι από μόνα τους -χωρίς *πολλή* μεγάλη προσπάθεια από εμένα- σε αρκετά καλή κατάσταση, μακραίνουν γρήγορα και –σημαντικό- είναι φυσικά ίσια (δεν τα ταλαιπωρώ, δηλαδή, συχνά με θερμότητα). Παρόλαυτα δεν αφήνω τίποτα στην τύχη και τηρώ κάποιους βασικούς κανόνες περιποίησης (κατά την άποψή μου πάντα) αλλά και κάποια λιγότερο αυτονόητα tips που θα διατηρήσουν τα μαλλιά όμορφα και λαμπερά: υγιή.

1. Ακολουθείστε μια υγιεινή διατροφή. Και όταν μιλάμε για υγιεινή διατροφή εννοούμε τρώμε από όλα με μέτρο, χωρίς να αποκλείουμε συγκεκριμένες ομάδες τροφίμων από το διαιτολόγιό μας. Καλό είναι να καταναλώνουμε φρούτα και λαχανικά σε καθημερινή βάση  καθώς και υδατάνθρακες όπως το (μαύρο) ψωμί, το ρύζι και τα δημητριακά ολικής άλεσης - περιορίζοντας ταυτόχρονα την κατανάλωση λίπους, της ζάχαρης και του αλατιού. Θυμηθείτε, η σωστή διατροφή δε βασίζεται σε ακρότητες , αλλά στην ισορροπία μεταξύ  των σωστών τροφών  για τον οργανισμό και του μέτρου.  Μια κατάλληλη διατροφή δεν θα κάνει μόνο το δέρμα σας να λάμψει αλλά θα βοηθήσει και τα μαλλιά σας να μακρύνουν πιο γρήγορα, παρέχοντάς τους  πολύτιμες βιταμίνες και θρεπτικά στοιχεία.





 2.   Εάν για κάποιο λόγο η διατροφή σας δεν είναι ισορροπημένη, ή εάν ακολουθείτε ένα ειδικό πρόγραμμα από τον γιατρό για να χάσετε βάρος, προτείνω να προσθέσετε στην διατροφή σας κάποια συμπληρώματα βιταμινών. Θα βρείτε πολλά στο φαρμακείο. Εγώ έχω δοκιμάσει συμπληρώματα για τα μαλλιά της Inneov σε περίοδο άγχους και κακής διατροφής και μπορώ να πω πως ήταν πολύ καλά.



3. Ενυδατωθείτε εσωτερικά. Πίνετε πολύ νερό, τουλάχιστον τουλάχιστον 8 με 10 ποτήρια την ημέρα. Το νερό είναι αυτό που θα μεταφέρει όλες τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά στις ρίζες των μαλλιών και θα τα ενυδατώσει από μέσα. Το ξέρατε ότι τα χείλη, το δέρμα μας και τα μαλλιά μας είναι τα τελευταία σημεία που ενυδατώνονται από το νερό που πίνουμε καθημερινά; Και αυτό γιατί ο οργανισμός μας πολύ σωστά έχει θέσει τις προτεραιότητές του φροντίζοντας το νερό να ενυδατώνει πρώτα απ’ όλα τα ζωτικά μας όργανα. Μαντέψτε λοιπόν από πού «κόβετε» το νερό όταν δεν πίνετε αρκετό μέσα στη μέρα! Αρχίστε σιγά σιγά να «αναγκάζετε» τον εαυτό σας να πίνει περισσότερο νερό και τελικά θα το ζητάει από μόνος του.



4.      Κοιμηθείτε καλά και μην εξουθενώνετε τον εαυτό σας. Ο ύπνος είναι ένας παράγοντας που μπορεί να έχει τεράστια επίδραση στα μαλλιά. Οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται 7.5 με 9 ώρες ύπνου την ημέρα. Η έλλειψη ύπνου μας δημιουργεί στρες, και το στρες παρεμβαίνει στην ισορροπία των ορμονών. Υπάρχει μια ουσιαστική, στοιχειώδης σχέση ανάμεσα στις ορμόνες και τα μαλλιά. Εάν  η σχέση μεταξύ τους διαταραχθεί, προκαλείται σημαντική φθορά στα μαλλιά, η τρίχα αδυνατίζει και εν τέλει υπάρχει ακόμη και τριχόπτωση. Γνωρίζω και εγώ το φαινόμενο αυτό κατά το οποίο ξενυχτάς το βράδυ μέχρι πολύ αργά, είτε γιατί σου αρέσει είτε γιατί το βράδυ αισθάνεσαι πως λειτουργείς καλύτερα, αλλά το επόμενο πρωί που θα χτυπήσει το ξυπνητήρι καταριέσαι που δεν αξιοποίησες αυτές τις 2-3 ωρίτσες για έξτρα ύπνο. Αρχίστε να κοιμάστε κάθε μέρα μια ώρα και νωρίτερα μέχρι να φτάσετε σε μια λογική και ικανοποιητική ώρα που θα βρεθείτε με το κρεβάτι σας.



5.       Βρείτε το κατάλληλο σαμπουάν για τα μαλλιά σας. Η κάθε μια από εμάς έχει διαφορετικό τύπο μαλλιών –άρα και διαφορετικές ανάγκες. Αν έχετε πολύ σκληρά μαλλιά, βρείτε ένα μαλακό σαμπουάν που θα κάνει τα μαλλιά σας απαλότερα, εάν τα μαλλιά σας είναι πολύ λεπτά, βρείτε ένα σαμπουάν που θα τους χαρίζει προστασία και όγκο, ενώ αν είναι ξηρά, με ψαλίδα στις άκρες, βρείτε κάποιο με ενισχυμένη ενυδατική φόρμουλα που θα ανακουφίσει τα μαλλιά από την ξηρότητα και θα τα κάνει να λάμψουν. Κάντε τη φροντίδα των μαλλιών σας προσωπική, εξατομικεύστε την. Ακούστε, λοιπόν, τον εαυτό σας διότι μόνο εσείς μπορείτε να γνωρίζετε το καλύτερο για εσάς και τα μαλλιά σας.



6.      Βρείτε το σωστό conditioner για τα μαλλιά σας και εδώ πρέπει να προσθέσω: και χρησιμοποιείστε το εντατικά. Ένα conditioner με ελαφριά σύνθεση θα πρέπει να χρησιμοποιείται κάθε φορά μετά το λούσιμο. Αν σας ανησυχεί πως τα μαλλιά σας θα «βαρύνουν», στο εμπόριο θα βρείτε πληθώρα από conditioner τόσο των πιο γνωστών όσο και πιο εξειδικευμένων εταιριών τα οποία έχουν ανάλαφρη φόρμουλα και ενδείκνυνται ακόμη και για καθημερινή χρήση. Για όσες έχουμε ήδη μακριά μαλλιά είναι απαραίτητο. Αν έχετε περιορισμένο χρόνο σκεφτείτε το εξής: Τα νέας γενιάς conditioner δεν χρειάζονται πολλή ώρα εφαρμογής στα μαλλιά. Τα περισσότερα από αυτά παίρνουν μόνο λίγα λεπτά για να ενεργήσουν στην τρίχα, και 5 επιπλέον λεπτά δεν είναι πολύς χρόνος όταν μιλάμε για όμορφα μαλλιά, έτσι;



7.      Προχωράμε στις μάσκες. Οι μάσκες μαλλιών είναι πολύ ωφέλιμες και αυτές με τη σειρά τους. Με την αφιέρωση λίγο περισσότερου χρόνου μπορείτε να δείτε δραματικές αλλαγές στην συνολική κατάσταση των μαλλιών σας, ιδιαίτερα σε προβληματικές περιπτώσεις μετά από χρόνια κατάχρηση θερμότητας στα μαλλιά και προϊόντων styling ή ακόμη και από κάποιο χημικό «ατύχημα» με βαφή ή περμανάντ στο κομμωτήριο (έχω_ακούσει_πολλά_αλλά_δε_λέω_άλλα). Αν και -όπως και με τα conditioners- στο εμπόριο μπορείτε να βρείτε πολλές και καλές μάσκες, δεν συγκρίνονται σε καμία περίπτωση με τις αγνές, σπιτικές μάσκες. Θα ανεβάσω κάποιες συνταγές για πολύ ωραίες μάσκες που μπορείτε να τις κάνετε στο σπίτι εύκολα και με πολύ απλά υλικά. Stay tuned :)



8.   Το βούρτσισμα των μαλλιών, ο τρόπος με τον οποίο γίνεται αλλά και η συχνότητα θα παίξουν επίσης σημαντικό ρόλο. Η επιλογή της σωστής βούρτσας μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά στα μαλλιά σας. Τέσσερις μαγικές λέξεις και τα μαλλιά σας θα λάμψουν σχεδόν αμέσως: Βούρτσα με φυσική τρίχα. Πάντα βουρτσίζετε απαλά αλλά καλά τα μαλλιά σας πριν το λούσιμο, πριν τον ύπνο και πριν το οποιοδήποτε styling ιδιαίτερα αν αυτό περιλαμβάνει και τη χρήση θερμότητας. Στα tips για το σωστό βούρτσισμα επίσης καλό είναι να αναφέρω πως αποφεύγουμε όσο μπορούμε το πολύ βούρτσισμα όταν τα μαλλιά μας είναι βρεγμένα.



 9.   Μην κόβετε τις άκρες σας ούτε πολύ συχνά αλλά ούτε και πολύ αραιά. Ξέρω πως κάθε ειδικός θα σας συμβουλέψει να διορθώνετε τις άκρες σας κάθε τρεις μήνες το πολύ. Αυτό θα κάνει τα μαλλιά σας υγιή, αλλά θα αφαιρέσει εύκολα και το μάκρος τους. Και επειδή δεν θέλω να παρεξηγηθώ, δεν προτείνω να μην κόβετε καθόλου τα μαλλιά σας. Απλά βρείτε τη χρυσή τομή ανάμεσα στο να κόβετε τις άκρες πολύ συχνά και στο να μην τις κόβετε καθόλου. Έχει να κάνει με τα μαλλιά σας, εσείς ξέρετε τα μαλλιά σας καλύτερα από τον καθένα. Αν έχετε αυτό που λέμε μαλλιά “καλής ποιότητας”, σε καλή κατάσταση, τα φροντίζετε και δεν το παρακάνετε με την θερμότητα, τότε μπορείτε να προσπαθήσετε να αφήσετε τα μαλλιά σας να μακρύνουν για 8 ή 10 μήνες στη σειρά, πάντα με πολλή προσοχή και οποιαδήποτε στιγμή δείτε πως τα μαλλιά σας σπάνε, ανοίγουν οι άκρες ή είναι άτονα διακόψτε αμέσως την «αποχή» από το κομμωτήριο. Διαφορετικά, όταν τα μαλλιά θα κοντεύουν ή θα έχουν φτάσει στο επιθυμητό μήκος, κλείστε αμέσως ραντεβού για να διορθώσετε τις άκρες σας και κάντε το περίπου κάθε τρεις με τέσσερις μήνες. Έτσι, αν δείτε κατά τη διαδικασία πως αυτή η μέθοδος δεν είναι για σας και πως τα μαλλιά σας δεν αντέχουν να μην κουρευτούν οι άκρες τους, τότε μην το κάνετε άλλο. Θα πρέπει να προσέχετε με αυτό, γιατί διαφορετικά μπορεί να έχετε τα αντίθετα αποτελέσματα στα μαλλιά σας: οι άκρες σας θα σπάνε συνέχεια και αυτό τελικά θα τα κοντύνει. Έχω μακρύνει τα μαλλιά μου με αυτόν τον τρόπο για 11 μήνες αλλά ήμουν εξαιρετικά προσεκτική μαζί τους. (Τα μαλλιά μου τελικά έφτασαν κάτω από την μέση ενώ είναι υγιέστατα και αν το ήθελα μπορούσα να τα αφήσω και λίγο ακόμα, αλλά τόσο μακρύ μαλλί κάποιες φορές απλά δεν είναι πρακτικό!:p)



10.  Αποφύγετε την υπερβολική χρήση θερμότητας στα μαλλιά σας. Η θερμότητα μπορεί να κάνει τις άκρες σας να σπάνε συνέχεια, το οποίο δημιουργεί την ψευδαίσθηση μαλλιών που δεν μακραίνουν. Έχω μια φίλη που πιστεύει πως τα μαλλιά της μπορούν να μακρύνουν μόνο μέχρι ένα συγκεκριμένο σημείο και μετά σταματούν (συγκεκριμένα πιστεύει πως τα μαλλιά της δεν μπορούν να μακρύνουν από τους ώμους και κάτω). Η αλήθεια είναι πως καταστρέφει τα μαλλιά της με το να χρησιμοποιεί συνέχεια το πιστολάκι και με το να τα ισιώνει με το σίδερο των ρούχων (ναι, σωστά διάβασες, των ρούχων!). Φυσικά τα μαλλιά της υποφέρουν και δεν τους αφήνει την παραμικρή πιθανότητα να μακρύνουν. Αν βάφετε τα μαλλιά σας μπορείτε να δείτε πόσο έχουν μακρύνει από τη ρίζα. Η αποφυγή ακόμη και του στεγνώματος με το πιστολάκι θα κάνει πολύ καλό στην τρίχα. Το να αφήνετε τα μαλλιά σας να στεγνώσουν φυσικά ειδικά τώρα τον χειμώνα μπορεί να είναι πολύ δύσκολο, σίγουρα. Τουλάχιστον όμως όταν βιάζεστε να φύγετε και πρέπει να τα στεγνώσετε οπωσδήποτε, προσπαθήστε να στεγνώνετε τα μαλλιά σας με το κεφάλι προς τα κάτω και να κρατάτε το πιστολάκι σε απόσταση περίπου 15 εκατοστών από τα μαλλιά. Με αυτόν τον τρόπο στεγνώνετε τα μαλλιά κοντά στις ρίζες και το κεφάλι, αφήνοντας το υπόλοιπο μέρος των μαλλιών ανέπαφο, ειδικά τις ευαίσθητες άκρες. Αυτό εκτός από την προστασία, θα προσθέσει και περισσότερο όγκο στα μαλλιά.



11.       Τέλος εξίσου σημαντικό είναι να γνωρίζουμε πως το κάπνισμα, το αλκοόλ και η καφεΐνη έχουν ως αποτέλεσμα μαλλιά που μακραίνουν πολύ αργά, που μοιάζουν άτονα, λεπτά και θαμπά.  Ο γενικός κανόνας είναι πως η συνολική κατάσταση της υγείας μας (καλή ή κακή) αποτυπώνεται καθαρά στο δέρμα και στα μαλλιά μας. Γι αυτό προσπαθήστε να κόψετε το κάπνισμα αν είστε καπνίστριες, μην πίνετε πολύ αλκοόλ ( ή και καθόλου, αλλά αν σας είναι τόσο επιθυμητό, σίγουρα όχι περισσότερο από μια με δυο φορές την εβδομάδα ) και μειώστε την κατανάλωση καφέ.



Όπως θα έχετε καταλάβει ως τώρα δεν υπάρχει κάποιο μαγικό χάπι/ματζούνι/προϊόν που να μπορεί να κάνει τα μαλλιά μας μακριά από τη μια στιγμή στην άλλη ή έστω αφύσικα γρήγορα. Και αν κάποια διαφήμιση με πολύ τέχνη ισχυρίζεται κάτι τέτοιο, κρατήστε πολύ υποψιασμένη στάση. Όμως υπάρχουν αυτά τα πολύ απλά tips που μπορεί ο καθένας να κάνει για να έχει όμορφα, μακριά μαλλιά και όποιος έχει ήδη μακριά μαλλιά, θα πρέπει να κάνει. Αν θέλατε πάντα να γίνετε μία real-life Rapunzel, τώρα ξέρετε πώς. :)

Όλες οι παραπάνω εικόνες βρέθηκαν στο google.

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα μαλλιά σας μη διστάσετε να ρωτήσετε. Τα σχόλια είναι πάντα ευπρόσδεκτα. Ευχαριστώ που περάσατε από εδώ,

Bellatrix Kiddo

23 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ.. Η φωτογραφία είναι από πέρισυ βέβαια, σήμερα φτάνουν λίγο κάτω από την μέση :)

      Διαγραφή
  2. para poly omorfo arthro... me empneei! Kai nai, tha pw ki egw gia ta mallia sou, einai neraidenia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Δώρα μου, χαίρομαι που σου άρεσε και ελπίζω να είναι κίνητρο για να λίγη extra περιποίηση των μαλλιών σου! :) Χαχα, ωραίο το νεραϊδένια! Ειλικρινά είναι τόσο εύκολο για οποιαδήποτε να δει τα μαλλιά της σαν τα δικά μου σε σύντομο διάστημα!

      Διαγραφή
  3. Πολυ ωραιο κ κατατοπιστικο αρθρο!
    Συμφωνω με ολα και εχουμε μαλλια που μοιαζουν :p
    Απλως εγω τα προτιμω λιγακι πιο κοντα.
    Τα δικα σου φαινονται πανεμορφα στην φωτο :)
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ γλυκιά Άρτεμη για τη στήριξη και τα καλά σου λόγια! Λίγο πιο κοντά, λίγο πιο μακριά, όλα τα μήκη είναι όμορφα όταν τα μαλλιά μας είναι υγιή! Μετά είναι απλά θέμα γούστου :) και γιατί οχι και διάθεσης, θα γράψω κάποια στιγμή τι έχω δοκιμάσει στα μαλλιά μου (βασικά τα πάντα) να φρίξετε! Φιλιά <3

      Διαγραφή
  4. Τι υπέροχα μαλλιά και τι κούκλα που είσαι! Είδα ότι πρόσθεσες και τους αναγνώστες οπότε έγινα και μέλος σου τώρα! Ανυπομονώ να δω κι άλλες αναρτήσεις!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, ναι είναι γεγονός, τα κατάφερα! Σε ευχαριστώ πολύ που μου το επεσήμανες και φυσικά που έγινες και μέλος! Θα έχω νέο ποστ σύντομα!

      Διαγραφή
  5. Μακάρι να είχα κι εγώ τόσο ωραίο μαλλί κορίτσι. Εύγε.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθεια δεν κάνω τπτ σπέσιαλ! μόνο τα βασικά, αυτά που έχω γράψει. Σε ευχαριστώ για το κοπλιμέντο <3 και που πέρασες!

      Διαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Είμαι πολύ νέα σε αυτό και η κάθε γνώμη μετράει για μένα. Ευχαρίστως να ρίξω και μια και δυο ματιές, ανοίγω τώρα tab!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα μαλλιά σου είναι υπέροχα! Και τα δικά μου είναι πολύ μακριά, αλλά νομίζω ήρθε η ώρα να τα κόψω λιγάκι!Εν τω μεταξύ, μου έχει μείνει η εντυπωση ότι δεν φαίνομαι και πολύ professional με το μακρύ μαλλί, οπότε τα κόβω αναγκαστικά... Τραβηγμένο, ε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι καθόλου τραβηγμένο, ισχύει! Μάλιστα μερικοί εργοδότες βάζουν και χέρι όταν δουν (πολύ) μακρύ μαλλί! Αναλόγως και το περιβάλλον της δουλειάς. -το ίδιο πρόβλημα είχα όταν είχα πάει να δουλέψω αεροσυνοδός.. που εκεί αναρωτιέσαι κιόλας, αφού ήδη σε υποχρεώνουν να τα έχεις πάντα πιασμένα κότσο, τι τους νοιάζει το μάκρος..;- Τώρα ευτυχώς σαν δασκάλα δεν έχω πολύ αυστηρό drees code. Αλλά μεγάλες εταιρίες, πολυεθνικές κλπ.. πάντα θα έχουν κάτι να πουν για την εμφάνισή σου! Εκτός αν είσαι από τους λίγους και τυχερούς και δουλεύεις στην google :) Σε ευχαριστώ πολύ για το κοπλιμέντο και το σχόλιο!

      Διαγραφή
  8. Γεια σου, Ελένη!
    Λατρεύω τα μακριά μαλλιά!!!!
    Έχω κι εγώ μακριά μαλλιά σαν τα δικά σου και έχω δοκιμάσει πολλά tips για να μπορέσω να τα μακρύνω.
    Ομολογώ ότι η ανάρτησή σου είναι super αναλυτική!
    Από τις καλύτερες που έχω διαβάσει!
    Δεν αναμασά τις ήδη γνωστές τεχνικές που κυκλοφορούν παντού στο διαδίκτυο - έχει μια ιδιαίτερη φρεσκάδα και προσωπική πινελιά!
    Πώς αλλιώς θα γινόταν άλλωστε αφού έχεις η ίδια μακριά μαλλιά και ξέρεις τι γράφεις...!!!

    Καλή αρχή στο blog σου!
    Keep blogging! :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου σε ευχαριστώ πααρα πολύ για το σχόλιο! Προσπαθώ να μην διαβάζω πολύ για το θέμα που προκειται να γράψω έτσι ώστε να είμαι σίγουρη πως δεν θα επηρεαστώ και πως θα γράψω κάποια πράγματα από προσωπική εμπειρία καθαρά (και ίσως πράγματα που δεν έχουν καλυφθεί ήδη)! Πραγματικά χάρηκα με το σχόλιό σου, να 'σαι καλά! <3

      Διαγραφή
  9. Ανυπομονώ να δω τις σπιτικές μάσκες σου και δεν ήξερα ότι η καφείνη επηρεάζει την εμφάνιση των μαλλιών! ΚΑΙ είσαι μια κούκλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σ ευχαριστώ πολύ :P Η υπερβολική πολλή καφεϊνη όντως, δεν πειράζει μόνο τα νεύρα, αλλά και την κερατίνη, δηλαδή μαλλιά, δέρμα, νύχια! Οι μάσκες σύντομα ποσταρισμένες! :)

      Διαγραφή
  10. τι τελεια μαλλακια εχεις!! και εγω καποτε στα 19 μου τα ειχα μακρια μεχρι την μεση αλλα πως μου την βαρεσε και τα εκοψα η χαζη και απο τοτε το εχω μετανιωσει και προσπαθω να τα ξανα μακρυνω! Φυσικα ολες οι συμβουλες σου ειναι πολυ πολυ χρησιμες και βοηθανε παρα πολυ στο να τα ξανα μακρυνω ξανα! Δεν τα στεγνωνω ΠΟΤΕ με το πιστολακι,τα εχω αφησει χωρις βαφη εδω και 1 χρονο και εχω ελαττωσει τα σιδερα ισιωματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μασάς καθόλου, πρώτη με δευτέρα γυμνασίου (ναι οk, τον προηγούμενο αιώνα) τα είχα κόψει αγορέ, στυλ "καρφάκια" αν σου λέει κάτι. ξες, στην ηλικία που σε πιάνει το επαναστατικοεφηβικό. Πριν τα κόψω τα είχα περίπου στο ίδιο μήκος που τα έχω και τώρα. Αλλά πραγματικά ούτε που το κατάλανα πότε ξαναμάκρυναν μέχρι εκεί κάτω που είναι τώρα. Και απ ότι μου λες εσύ είσαι σε παρα πολύ καλό δρόμο! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά λόγια :) Συνέχισε έτσι και σύντομα θα τα καμαρώνεις!

      Διαγραφή
  11. Μη μασάς καθόλου, πρώτη με δευτέρα γυμνασίου (ναι οk, τον προηγούμενο αιώνα) τα είχα κόψει αγορέ, στυλ "καρφάκια" αν σου λέει κάτι. ξες, στην ηλικία που σε πιάνει το επαναστατικοεφηβικό. Πριν τα κόψω τα είχα περίπου στο ίδιο μήκος που τα έχω και τώρα. Αλλά πραγματικά ούτε που το κατάλανα πότε ξαναμάκρυναν μέχρι εκεί κάτω που είναι τώρα. Και απ ότι μου λες εσύ είσαι σε παρα πολύ καλό δρόμο! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά λόγια :) Συνέχισε έτσι και σύντομα θα τα καμαρώνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. Τα μαλλιά σου είναι απλά υπέροχα.εγω έχω πρόβλημα.χρησιμοποιουσα σχεδόν κάθε μέρα πιστολάκι μετά το μπάνιο και καπάκι ισιωτικη.τα έχω βαβαψει πολλές φορές στην ίδια απόχρωση 8/1-9/1 kolleston και χρησιμοποιώ μόνο σαμπουάν και conditioner Schwarzkopf .απο την ισιωτικη παρατήρησα πως έχασα κάποιο μήκος στα μαλλιά μου.δηλαδη τα έκαψα.ελοψα μόνη μου την ψαλίδα δταμστησα το πιστολάκι και ότι αλλο σε θερμότητα αλλα δεν βλεπω ούτε να μακραίνουν ούτε να είναι σε καλή κατάσταση.οταν στεγνώνουν απο μόνα τους μετά φριζαρουν πετάνε φαίνονται χάλια αλλά σαν υφή είναι πολύ μαλακά.θελω να τα μακρύνω το συντομότερο δυνατόν.και είναι μέχρι το στήθος.θελω να τα φτάσω μέχρι την μέση αλλά δεν έχω την οικονομική δυνατότητα για κομμωτήρια και ακριβα προϊόντα.τι μου προτινεις;

    Ευχαριστώ για τον χρόνο σου..και θα περιμένω την συμβουλή σου..!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγω τα εχω αγορε δεν μου πσνε και τα μισω
    Θελω να τα ξαναμακρύνω αλλα πόσα χρονια θα μου πάρει κοντεύω να τρελας.Ποσο καιρο εκαναν να μακρύνουν τα δικά σου στη β γιμνασίου;Εγω έχω αδύναμα μαλλια τι λες να κάνω να μακρύνουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απάντησε μας:-(:-(Πόσα ρόνια έκαναν να μακρύνουν τα μαλλια σου όταν τα είχες κόψει αγορέ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή